Pagina's

dinsdag 1 juni 2010

Penny Black Saturday Challenge #103 - 'In the Garden...'

Hoera! Mijn cuttlebug is binnen! :) Nadat ik al tijden met jaloerse blikken de prachtigste werkstukken langs zag komen die met behulp van een cuttlebug verfraaid werden, besloot ik onlangs dat ik er ook maar eens één aan moest schaffen. En het eerste resultaat is daar.....
Het is weer een Penny Blackje geworden, mijn allereerste liefde op stempelgebied. De afdruk heb ik ingekleurd met Derwents.
Ik heb deze kaart ingezonden voor de challenge van PBSC waar het thema 'In the garden...' is.

3 opmerkingen:

  1. super cute card thomine...thanks for joining in the fun this week at Penny Black Saturday..hugs kath xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig kaartje, prachtig in die vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Adorable sweet card, beautiful details.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen