Pagina's

woensdag 26 mei 2010

High Hopes Challenge #77 - Spring Flowers

Ik ben helemaal gek op de stempels van 'High Hopes' maar eerlijk gezegd heb ik ze nog niet zoveel gebruikt. Dat gaat binnenkort misschien veranderen want ik heb er een flink aantal besteld! :)
In ieder geval een goede reden om mee te doen aan de challenge waarin deze keer bloemen of een stempel van bloemen verwerkt moeten zijn. In afwachting van de stempels met bloemen die (waarschijnlijk) nog in het vliegtuig zitten, heb ik nu gebruik gemaakt van papieren bloemen. De stempelafdruk heb ik ingekleurd met distress inkt.


4 opmerkingen:

  1. prachtig en wat een vrolijk stoer kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh this is so cute, fab colours too.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very nice Thomine!! Lovely colouring and I love the layout you used!!
    :) Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastic card!! Thank you so much for playing along with our challenge last week. We have another fun one this week...Birthday Card!! We hope you can play along again!
    ~Lacey
    www.stampandcrate.com
    High Hopes DT

    BeantwoordenVerwijderen